• سوالات متداول

سوالات متداول

ارسال محصول

نحوه ارسال محصولات به چه صورت می باشد؟

فروشگاه سفارشات مشتریان را از طریق شرکت تیپاکس، پست جمهوری اسلامی ایران،  پایانه مسافربری (از طریق اتوبوس های مسافربری)  و همچنین سایر شرکت های حمل ونقل داخلی ارسال می نماید. مشتریان می توانند در مرحله تکمیل سفارش، از بین روش های ارسال ممکن یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر یک از روش ها به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن شرکت می باشد.

آیا ارسال بین الملی هم دارید؟

بله، سفارشات مشتریان در بسته بندی مناسب با توجه به تقاضای مشتریان به سراسر نقاط دنیا ارسال می گردد.

مدت زمان دریافت محصول چند روز هست؟

تمامی سفارشات حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل سفارش ارسال شده و حداکثر با توجه به روش انتخابی برای حمل کالا، ۳ روز کاری تحویل می گردد.

پرداخت

نحوه پرداخت مبلغ سفارش چگونه است؟

تنها روش تکمیل سفارش با توجه به شرایط خاص کالا ها، پرداخت نقدی می باشد.
مشتریان پس از تکمیل سفارش می توانند به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت متصل به سایت و یا از طریق شماره حساب های بانکی این شرکت، اقدام به انتقال وجه نمایند.

آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟

پس از ارسال مرسوله شما، شماره پیگیری توسط پیام کوتاه به شما اطلاع داده می شود و همکاران ما دائما پیگیر مرسوله شما هستند تا به صورت سالم در کمترین زمان به دست شما برسد.

تعویض محصول

آیا امکان تعویض محصول وجود دارد؟

۳ روز تضمین طلایی تعویض ویژه مشتریان

مشتریان برای تست فنی کالای خریداری شده تا ۳ روز پس از تحویل فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشگاه کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود و چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان دو انتخاب خواهند داشت:

دریافت کالای مشابه به انتخاب خود

استرداد وجه

لازم به توضیح است که در هر صورت این پروسه حداکثر ظرف سه روز کاری انجام خواهد شد.

تنها شروط لازم برای اینکار عبارتند از:

مشتری قبل از ۳روز با شرکت تماس گرفته و ظرف این مدت نسبت به ارسال کالا اقدام نماید. عدم تماس در مهلت ۳ روزه به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت ۳ روزه تست می باشد.

ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه ، استفاده نادرست، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی یا سهل انگاری نباشد.

چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه قرار نگیرد، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

تمام کالاهای فروشگاه دارای این شرایط می باشند.

کیفیت کالا ها به چه صورت می باشد؟

کلیه کالاهای ارائه شده اصلی بوده و تولید کارخانه سازنده اصلی می باشد و از لحاظ فنی و ظاهری کاملاً بررسی شده و فاقد هرگونه ایرادی بوده است. شرکت این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که کلیه کالاها قبل از ارسال از لحاظ فنی و ظاهری توسط کارشناسان شرکت نیز مجدداً بررسی شده تا کالا سالم در اختیار مشتری قرار بگیرد.

در راستای رضایتمندی مشتریان شرکت این اطمینان و آگاهی را به مشتریان خود می دهد که کارشناسان شرکت آمادگی دارند، پاسخگوی سؤالات فنی و تخصصی شما باشند، تا هیچگونه مشکلی در انتخاب کالا و نیز استفاده از آن نداشته باشید.

آیا امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟

باز هم این امکان برای مشتریان می باشد که به هر دلیلی اگر از خرید خود پشیمان شدند بتوانند کالا را بازگردانده و هزینه پرداخت شده را پس بگیرند اما این مورد حداکثر در همان مهلت ۳ روزه پس از تحویل امکان پذیر می باشد.

برای بازگرداندن محصول به کجا مراجعه کنم؟

پس از هماهنگی با دفتر مرکزی، کالای مورد نظر را توسط پست پیشتاز به آدرس این شرکت ارسال نمایید و کد پیگیری را اطلاع دهید تا سایر امور در اسرع وقت انجام شود.

برای ثبت سفارش باید در سایت عضو شد؟

اگر خرید اولتان می باشد ، می توانید در هنگام تکمیل سفارش در سایت نیز عضو شوید.
اطلاعات خود را جهت سفارشات بعدی به خاطر بسپارید.

اسکرول